Kretsstämma 2020

Den 12 mars 2020 bjöd styrelsen in alla medlemmar till årets kretsstämma på Hemgården. Sånggruppens medlemmar Solveig Arapoglu (ledare), Nils Pettersson, Ingemar Hillerström, Bodil Illum, Harriet Johansson och Constance Lindkvist inledde kretsstämman med fina sånger.

Kretsstämman godkände verksamhetsplan för 2020 och verksamhetsberättelse för 2019. Du hittar dessa under föreningsdokument.

Vi tackade av några förtroendevalda och välkomnade några nya till styrelsen! Den nya styrelsen kommer inom kort att uppdateras på sidan med kontaktuppgifter för kretsens styrelse.

Elin Sjökvist, ledamot i styrelsen och klimatexpert, avslutade kretsstämman med en mycket intressant föreläsning om det senaste från klimatforskningen.

Tack till alla som deltog och bidrog till en mycket trevlig kretsstämma. Nu är vi laddade för ett nytt verksamhetsår!

Stefan Arrelid vid mikrofonen på kretsstämman

Stefan Arrelid, ordförande, hälsade alla välkomna.

Sångruppen sjunger på kretsstämman

Sånggruppen inledde kretsstämman med fin sång.

Nils Pettersson med blomma

Nils Pettersson avtackas efter många år som revisor i styrelsen.

Janni, Agnes och Stefan

Avtackning av Janni och Agnes som varit suppleant respektive ledamot i styrelsen.

Elin Sjökvist föreläser

Elin Sjökvist, ledamot i styrelsen och klimatexpert, avslutade kretsstämman med en föreläsning om klimatet.